[CCF] Hyvä FT-1000mp:n peditiolaukku?

Juha Rantanen oh6xx at sral.fi
Wed Jul 26 05:25:29 EDT 2006

Minä olen kuljetellut MP:tä alkuperäisessä pahvilaatikkossa. Hyvin on
näyttänyt kestävän.

Amerikan mantereelta näyttäisi saavan Pelicanin tekemää kuljetuslaatikkoa
$199 hintaan. http://www.dxercase.com/catalog/item/1210003/734818.htm

73,
Juha OH6XX

P.S. Jos jollain on ylimääräinen 1000MP:n/Fieldin alkuperäislaatikko voisin
ostaa sen pois. Toisen rigin edellinen omistaja oli hävittänyt laatikon.