[CCF] NORA:n Joulukilpailun 2005 tulokset

OH5UFO oh5ufo at mbnet.fi
Wed Mar 1 04:26:16 EST 2006

Heippa!
Ossi OH3YI kyseli noista piste/kerroin menetyksistä  CW osassa
eli mistä ne tuli. Ainakin OH2BSI .OH4XX ja OH6CT kutsut puuttuivat tulosluettelosta
Tuliko näistä kerroin menetyksiä?? Mikä on se 10 QSOn vaatimus per Bandiko??
Jos joskus on aikaa niin pistäppä infoa mulle . Olen kirjoittanut Ossin lokit sähköiseen muotoon
joten tämä kysely vähän siksikin että olenko tehnyt jonkun kirjoitus virheen.
Samalla voit vilkaista myös minun tulosta vertailun vuoksi.
73! de Reska OH5UFO