[CCF] LoTW

Erkki Heikkinen erkki.heikkinen at pp.inet.fi
Sun Nov 5 13:01:42 EST 2006

Kannattanee myös laittaa merkintä QRZ.COM:iin että käyttää LoTW:tä,
siten säästyy turhilta korttipyynnöiltä.

LoTW:stä on tullut hämmästyttävän paljon kuittauksia, esim.
RTTY-kontestien jälkeen heti seuraavana päivänä... Ja mukana on paljon
eurooppalaisiakin ja sellaisia DXiä joilta ei muuten meinaa saada
kuittausta rahallakaan.

Homma sujuu ihan mukavasti kun ensin lähettää luvastaan ja passistaan
paperikopion ARRL:lle. Mulla on niitä certifikaatteja toista kymmentä
vanhoille kutsuille.

73 Emppu OH2BF