[CCF] LoTW

Jari Ojala jari.ojala at kotinet.com
Mon Nov 6 03:42:30 EST 2006

Tuossa kaiman jutussa on kyllä puolensa, mutta directit toimii kyllä
paperilla vieläkin, ja jos tosissaan on keräämässä
jotain pahvia niin se onnistuu.
ARRL on aikonut antaa (korvausta vastaan) muillekkin käyttö oikeuden
systeemiin... Kyllä itsekin pidän
DX workkimisessa tarkeänä korttia oikein paperilla, mutta kilpailuissa
workitaan samat asemat kerta toisensa jälkeen,
niin ei oikein innosta....

No, toisaalta muistan alkuaikoina QSL-kortit olivat tärkeitä ja niitä oli
mukava katsella.

Tarkistin juuri paljonko uusia kutsuja/mode/band on tullut 04102004 jälkeen,
yllättävän paljon 7838-tarraa jos 6-qsoa tarralla...
yhteensä kannassa on qsoja seuraavasti

alkaen 2001...(OH8L)

          SSB      CW    band
------------------------------
   80m     411      44     455
   40m    1470       0    1470
   20m   28384   27784   56168
   15m    3993      28    4021
   10m    2133       0    2133
  mode   36391   27856   64247

Moni piippuinen juttu.... Olisi mukava tietää moniko kontestiasema lähettää
100% kortit qsoistaan?
Muutama ainakin kertoo politiikakseen LOTW:n ja directit nettisivuillaan!

Jari 8LQ