[CCF] keleistä

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Tue Nov 28 09:04:11 EST 2006

Niin...

  Seurasin VY2ZM:ää yhteensä noin 16 tuntia, hän ja
W1MK olivat "kelimajakkani" sinne suuntaan. En tiedä
kauanko OH3MEP monitoroit, mutta se mun "s6-8" oli
yleiskeskiarvo siltä noin kello 22Z-08Z ajalta kun nää
kaverit on kuultavissa. Olisi pitänyt olla täsmällisempi.

  Aurora tuli ja meni, tein pikaisesti pari kuvaa,
jotka kertovat osaltaan kelin ajallisesta vaihtelusta, kun
sihtaa riveille jossa on zonet 3-5 (ja 25). 25:een oli LA
hyvät "japsien alkuillan" kelit ja uudelleen kun nipponin
pojat heräsivät. Ekana päivänä tuli ajettua melkein kaikki
kusot 7-10 zoneihin.

http://www.helsinki.fi/~korpela/PU/CQWW2006_Day1.gif
http://www.helsinki.fi/~korpela/PU/CQWW2006_Day2.gif

  Sunnuntaina näkyy 03-04 ja 05-07Z väliset totaalisen
huonot kohdat. Olen kirjannut lokiin klo 05:30
"voi p..ka W1MK tulee s1".

de "seli-seli OH1WZ"

Ilkka Korpela
http://www.helsinki.fi/~korpela