[CCF] Dupet

Pertti Paalanen pertti.paalanen at epproject.inet.fi
Wed Nov 29 19:24:45 EST 2006

>OH qsoja lokissa 50 kpl. Duplikaatteja tuli lokiin 157 kpl, joten 24 tunnin
>tehokkaasta pileup-ajasta menetettiin 1-2 tuntia. Dupejen joukossa oli ihan
>CW-taitoisinakin pidettyjä asemia. Se on sitä kun hulluna workitaan mitä
>klusterille kilahtaa, minun kutsuni EI ollut CT7T tai YT8T :)
>73, Timo OH1NOA

Minusta tämä on osoitus että CQ kontestissa on paljon asemia jotka ei käytä
mitään
kontesti ohjelmaa joka filtteröisi duplikaatit pois tulevista vihjeistä,
tai ei ainakaan sitä ole otettu käyttöön.

Suuremmin epäilen että tässä on kysymys, asemista jotka pitää qsoja ihan
vaan
hetken mielijohteesta. Pääasia on että jotain tulee workittua, jopa ilman
mitään lokinpitoa. Tietäen ettei näistä muutamista qsoista joudu erkinkään
vainoamaksi.

73, Pertti OH5TQ
http://personal.inet.fi/koti/oh5tq/