[CCF] Ohdxf Digest, Vol 24, Issue 4

Jari Perkiömäki jpe at uwasa.fi
Tue Oct 10 16:52:39 EDT 2006

Moi,

tässä hätänen implementaatio: http://www.voacap.com/qth.html

Kartan liikuttaminen, kaksoiklikkaukset zoomaukseen jne samat kuin ennenkin.
Nyt ainoastaan kuplat otettu pois kartalta ja sen sijaan mielestäni parempi
toteutus niin, että koordinaatit ja lokaattorit näkyvät heti kun hiirtä vain
liikuttaa kartan päällä...

Sitten koordinaattien syöttö desimaalimuodossa: Kartta keskittyy annettuun
koordinaattipisteeseen, tekee siihen pienen markkerin ja laskee lokaattorin.
Tässä kohdin sitä vähän hätästä bloattikoodia, mutta optimoidaan myöhemmin...

Tällaistako ajattelit?

Jari