[CCF] OH-kansa nukkuu?

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Mon Sep 4 01:23:52 EDT 2006

Hei

 Viestissäni alkukesällä kyselin ideoita / tekijöitä pieneen
SAC-promoon PileUp-lehden muodossa.  Tällä palstalla ja Skandien
keskuudessa yksityismeileinä. Yksi OH6 ja SM jopa vastasivat.

 http://lists.contesting.com/pipermail/ccf/2006-June/005470.html

  No nyt on pari viikkoa kisaan ja yritämme suuren talkooporukan kanssa
saada kasaan lehdykkää, joka keskiviikkona lähtisi maailmalla
valitulle joukolle DXiä. Saa nähdä miten tässä käy - saadaanko muuta kuin
kansikuva. SRAL:n lehteen lienee tehty jo promo CCF:n psta. Saa nähdä
milloin se lehti sitten tulee ulos.

  Itse yritän nukkua aina välillä kiireiden keskellä. Näen joskus
unta siitä että olisi aikaa workkia. Joskus näen myös unta siitä että
PileUp-lehteen tulisi juttu ilman painostusta. Ilmeisesti samoja unia on jo
nähty aiemminkin toimituksessa :)

  Uneksin myös siitä, että jostain saisi takaisin sen fanaattisuuden
ja lapsellisen innon, jonka voimin joskus workittiin. Olen nähnyt tapauksia,
joissa se on tullut takaisin, joten toivoa itse kullakin on. Ei tarttis
tälläsen vanhan roikkua mukana kun olis nuoria tilalle....

CU in SAC - MBE.

Ilkka Korpela
http://www.helsinki.fi/~korpela