[CCF] SAC 2006 Promotion

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Tue Sep 5 00:12:48 EDT 2006

Hei

  Kiitos kaikille valokuvista ja niihin liittyvistä tarinanpätkistä, joita
alkoi sadella postilaatikkoon eilen ip:llä; kaikkia ei tähän lehteen saada,
mutta yhdessä Ingon (SM5AJV) viime yön tarinan kanssa lehti tuli täyteen.

  CCF postittaa nyt PileUP! lehteä 250 kpl maailmalle keskiviikkona
(tnx OH2PM); Pertti on valinnut valtavasta QSL-kirjeenvaihdostaan
otoksen asemia, joille lehti menee peditiokortin/kirjeen mukana. Kuori
tulee varmasti avatuksi ja lehti tulee iloisena bonuksena!
CCF tukee postitusta ja pidämme kuoriintaittelu-postimerkinliimaustalkoot
tänään illalla tai huomenaamulla. Osoite: Viikki, Latokartanonkaari.
tiedustelut p. 0400-218305

  Lisäksi Pertti on kaivanut suuren joukon e-mail osoitteita, joille
spämmätään pdf:n webbiosoite. Viestin otsikko:
"PileUp! Vol 10(2) as PDF now available" tms.. Ideoita?

  Kerholaisille printataan 50 kpl lehteä, jotka postitan niille,
joille ei ole e-mail -osoitetta + pyynnöstä keräilijät. Niille, joille
on e-mail osoite, ajattelin laittaa sähköpostissa sitten linkin pdf-
tiedostoon. Tämä PileUP! kun on kokonaan britanniaa. Ne joilla on
hienot printterit voivat printata omansa: ainakin mulla löytyy työpaikan
printteristä asetus "vihko", joka taittaa suoraan A5-lehdeksi dokumentin.
Niitit pitää lyödä ite.

  Kustannukset pyörivät jossain 400 € tienoilla. Paino + postituskulut.
Ajattelin että väreissä ainakin kannet. Sen verran on kerholla pätäkkätä.
Tämä on harjoitus ensi vuotta varten, jolloin koko SAC:n hoitovastuu
on SRAL:lla ja sitä kautta meitin kerholla.

  Seuraavaan lehteen odotellaan taas vuosikokousuutisia maaliskuulta.
Sihteeri, ohoi!

PileUP! 10(3) deadline on 15.11.2006. Ottakaa SAC:ssa, ryttykisoissa yms.
kuvia ja kirjatkaa tarinat ylös. TNX.

ILKKA, OH1WZ