[CCF] Haaste - Utmaning - OH1VR?

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Mon Sep 11 23:30:06 EDT 2006

Moi

  Jokaisen, joka itse aikoo osallistua SAC-kisaan, tulee
ennen kisaa soittaa tutulle "puoliaktiiville" radioamatöörille
ja maanitella hänet ajamaan kisoissa edes joitakin kusoja.

  Houkuttimena voi käyttää sitä, että kisamainos on mennyt
monelle DX-asemalle - eli vasta-asemista ei pitäisi olla
puutetta! Jos meistä skandinaaveista käy pula - on se hiukka
noloa/ongelmallista/merkityksetöntä - miten kukin haluaakin
asian kokea.

  Itse lupaan soittaa kahdelle, joista toinen ei voi
kieltäytyä :)

Edelleen odotan OH1VR:n viestiä - mitä rompetta arvotaan?

t: OH1WZ (@OH2PM)

P.S. - 2120 PileUP! latausta tänä aamuna.
     - kaksi _jäsentä_ haluaa lehden paperilla (10 en tavoittanut
       sähköpostilla)
     - olipa kovia 14 MHz ja M2 tuloksia ARRL DX kisassa OH:sta,
       monella. Mukava kisa workkia vaikkei sijoittuisi kärkeen
       ja pääse listatuksi näille "kovien kundien" tuloslistoille.

Ilkka Korpela
http://www.helsinki.fi/~korpela