[CCF] Vielä ryttyä

Juha Valimaki oh9mm at oh0i.com
Fri Sep 29 13:39:19 EDT 2006

Moi,

Katse kilpailukalenteriin poistaa huolet. Cq ww on vanhoillinen pelkkä
rtty -only kisa. Pelkkiä PSK31 kisojakin löytyy. Useissa kisoissa maininta
digital modes tms. Kisaliikenteestä arviolta 99% prosenttia on kuitenkin
RTTY:llä. Aika hoitaa tämänkin asian.

Itse käytän N1MM + microham keyer kombinaatiota sekä rtty:lle että
PSK31:lle. Suoraan usb -väylästä. Itsetehtyjä mikkilinjasovittimiakin
näkyy olevan liikenteessä paljon. Emulointisofta virtuaaliporteille on
tähän mennessä pelannut kuin junan vessa.

73
Juha, oh9mm
p.s. tämäkin oli yllyttävä maili :)