[CCF] Naapurin lamput

'Zaba' OH1ZAA zaba at dlc.fi
Mon Apr 2 04:03:09 EDT 2007

Sirs!

Speksien mukaan GU100b putki kelpaa parhaiten oskillaattoriksi.
Nyt pitää vielä keksiä väliasteet ja varsinainen pääteastiputki!

Tulee mieleen ihmiskunnan radiohistorian irvokkain aika, kun
varmaankin yli puolet ydinvoimaloiden tuottamasta tehosta
käytettiin muiden lähettimien häirintään (non-amateur sector).

                                     73, "Zaba" OH1ZAA/2

P.S. Miten mahtaa muuten olla 4 x 4-square kilpailun laita?