[CCF] Myydään KP1 2x

oh5lid at elisanet.fi oh5lid at elisanet.fi
Fri Aug 3 18:23:36 EDT 2007

Moi,

tarttui matkaan Valdain kesäleiriltä pari vacumi kondensaattoria tai mitälie kapasitaatoreita tyyppiä "KP1 25KV 5-100PF", myydään molemmat pois yhteishintaan 50€ sisältäen postituksen. En minä LID niillä mitään tee kun olen kolville allerginen ;)

Vaikka palsta lienee vääränlainen niin kysyn kumminkin (olenhan LID) että onkos täällä innostuneita V/U/SHF operaattoreita portaapelilaitteineen? Ensi Arietidien & Z-Persdieien aikana olisi tarkoitus mennä VHF reissulle Ravansaarelle eikä sieltä ole ajettu juuri koskaan esim 70cm & up EMEä ja satelliittien workkiminenkin lie jäänyt pääosin tekemättä. Omalta osalta suunnitteilla viimeinen reissu saarelle ennekun se tulee deleted DXCC listalle piakkoin.

73 Janne OH5LID at sral piste fi