[CCF] Lokisofta Kuutosten kuppiin?

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Thu Dec 6 04:12:23 EST 2007

Tuntematon TV2 vs. Six Cup

599 90

Jouko

-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: ccf-bounces at contesting.com [mailto:ccf-bounces at contesting.com]
Puolesta Tomi Ylinen
Lähetetty: 6. joulukuuta 2007 11:05
Vastaanottaja: ccf at contesting.com
Aihe: Re: [CCF] Lokisofta Kuutosten kuppiin?

Sori tein tarjoukseni sen verran myöhään etten ehtinyt lähettää Fintestiä ennen
6 cuppia. Lähetän toki kuitenkin.

Kisa on par'aikaa meneillään. Aneemisen puoleista on kun osallistujat puuttuvat.
40:n kelikin on kohtalaisen hyvä.

Miten olisi, jos kisa kestäisikin tunnin ja muodostuisi puolen tunnin
periodeista. Silloin olisi äksöniä pienemmälläkin porukalla.

Niin ja yleensäkin kotimaan kisoissa pilkkuminimien aikaan pudotettaisiin 40
pois ja tuplattaisiin periodien määrä. Hyvitykset periodettain.

Huomaatteko meikäläinen rupeaa taas aktivoitumaan hiljaiselon jälkeen;-)

t Tomi OH6EI