[CCF] radio(urheilu)- kaksi luokkaa

EA4BQ/HP1 Panamá ea4bq at attglobal.net
Sat Dec 8 20:03:05 EST 2007

Radiourheilussa kuten muussakin urheilussa tarvitaan (ainakin
olympialaisissa) kaksi luokkaa:

"Perinteinen" - palataan vanhaan Ateenan meininkiin: osallistujat ovat
"yhteisella valmennusleirillä" vuoden ajan ennen kisoja ja harjoittelevat
samoissa olosuhteissa samaa muonaa syoden jne - vain omi avuin, taysi
kontrolli

"Antaa palaa" - kaikki keinot mahdollisia maksimituloksen saavuttamiseksi
esim. yleisurheilussa mekaaniset jasenet, mikroprosseorit hermostoon
liitettyna, taydellinen kemian hyvaksikaytto jne - ei mitaan rajoituksia
eika kontrollia

73,

Olli
HP1WW