[CCF] Miten voisin palvella?

Juhani Tolonen juhani.t at iki.fi
Wed Feb 14 11:47:43 EST 2007

Ilkka Korpela kirjoitti:
> Korostaisin sanaa toiminta
> sanan palvelut sijaan, ja kummeksun palvelu-sanan käyttöä
> vapaaehtoisen ry-toiminnan yhteydessä.

Olen näissä sanavalinnoissa paljolti samoilla linjoilla. "Palvelu" vain
on kovin tavanomainen termi, ja ainakin keskujärrrrjestön asioita
ruodittaessa tuota sanaa on käytetty ahkerasti. Toimintaahan se on.
Parhaimmillaan vauhdikasta ja vaarallistakin. Voimme puolestani sopia
että hautaamme tämän palvelu-sanan täst'edes.

Toivon hartaasti ettei tämä 50% jäsenmaksukorotus karkoita ketään
yhdistyksestä, mutta näkyy kohonneena toiminnan kasvuna. Olisiko joskus
jossain välissä mahdollisuutta siirtää myös qsl-välitys CCF:n hoitoon
niin keskusjärrrjestö voisi keskittyä paremmin nokkapokkailuun?

--
Juhani - OH8JT