[CCF] WRTC2010 tilanne

Timo Klimoff timo.klimoff at dnainternet.net
Sat Oct 20 07:32:49 EDT 2007

Korjaan vanhaa viestiäni, koska luin taulukkoa väärin:

sain tuon 301 pistettä workkimalla "löysin rantein" CQWW SSB SOAB -luokassa
pari tuhatta kusoa. Euroopan 20m singlen voitosta tuli siis nolla pistettä
tähän laskelmaan (single bandeista ei saa mitään). Eli 476 pistettä olisi
ansainnut pelkästään keittämällä kahvia OH2HQ:lla. ...

73 Timo OH1NOA