[CCF] SAC 2007 - uhkaavalta näyttää?

Tapani Nisula oh5bm1 at gmail.com
Wed Sep 12 02:50:37 EDT 2007

terve,
tässä asiassa olen Sepon kanssa samaa mieltä, ja kerroinkin jo
mielipiteeni kerholuokkien antennirajoituksista.

mutta luulen , että eiköhän meiltä löydy porukkaa SAC:n yllättävän paljon.
Esim. OH5AB:n jäsenet aktivoituvat kukin tahollaan workkimaan SAC:ta.
Saman voi kertoa muidenkin kerhojen jäsenille, että muutama kuso ennen
iltapäiväkahveeta olisi paikallaan.
Samoin bulletiinissa kai on joku agitointipuffi?

Vielä on pari iltaa/päivää aikaa käydä 3699:ssa mainostamassa, että
workkikaa all bandissa ainakin 200 kusoa ja uusia bandimaita, niin
eiköhän sieltä joku 10-20 äijää saada mukaan (ne ketkä aina taustalla
3699.ä kuuntelevat).

Itse on tarkoitus operoida Imatran kerhoporukassa OH5AI kutsulla OF5A M/S
ilman antennirajoitteita.

terv. Tapani