[CCF] SAC 2007 SSB SOAB HP

Mikko Pöyhönen mikko.poyhonen at pp1.inet.fi
Mon Sep 24 07:27:40 EDT 2007

>Sekä CW, että SSB lokit lähetetty.
>Tiedä sitten kuitataanko joskus lokit vastaanotetuksi.

Hienoa. Kuittausprosessi on manuaalinen joten siinä on viivettä. Kunhan
tässä vähän toivutaan, niin tarkoitus on myös pistää lista vastaanotetuista
lokeista CCF:n webbisivulle.

>Muuten olen sitä mieltä, että CCF:n pitäisi kiinnittää myös huomiota niihin
>todella pieniin asemiin, jotka olivat maaotteluhengessä mukana.

Aivan. SAC "maratoonarit" ajavat kisan ilman muuuta, mutta nyt on tosiaan
ollut havaittavissa osallistumista asemilta jotka muuten eivät ole niin
aktiivisia kontestirintamalla. Sillä tavalla Ruottalaiset kaatoivat meidät
viime vuonna ja nyt suomalaiset vastasivat.

73,
Mikko