[CCF] VL: Joulukisan loki

Pertti Paalanen pertti.paalanen at epproject.inet.fi
Wed Dec 31 03:15:25 EST 2008

>Antakaapa vinkki mikä olisi sujuva tapa tuottaa (mikä softa
>ja asetukset) tarkastusta
>varten joulukisasta lokifile? Tuli ajettua vanhan ajan
>tyyliin ruutupaperille...
>73 de Jukka., OH2MA

Tähän se Kotimaan kisojen ihanuus kulminoituu ja uusien
kisailijoiden hankkiminen tyssää, Joulukisassa en ollut
mukana .Edellisissä kisoissa olen ne vanhaan Fintestiin ne
naputellut, josta olen lokin lähettänyt, aina en
edes pisteitä ole laskenut. Pienen jupinan jälkeen ne on
hyväksytty yleensä, jos ei muuta niin tarkistuslokiksi.

Ymmärrän Jukan murheen, sinä sentään taistelet mitalleista,
etkä halua tuota minun menetelmää käyttää,
 tai sitä ehdotettua JPG.tiedostona lähettää.

Muistini mukaan joku OH6 on joskus  lupautunut tekemään
sopivan softan tarkistusohjelmineen, vai oliko sekin
toiveajattelua.

Tässä tilanteessa ei voi kuin ihmetellä miten niitä
kisailijoita yleensä riittää,
kun ei ole tarvittavia perusvälineitä tarjolla tämän ajan
kisailuun, ja kisojen järjestäjille helppokäyttöisiä
tarkastusohjelmia.
Jos nämä asiat olisi tässä tuotteessa kunnossa, olisi
markkinointikin helppoa.

Ehdotus Tomille  OH6EI, kun saat Joulukisaan 2008 hoidettua,
paneudu tähän  Kotimaan kisojen surkeaan nykytilaan, kyllä
CCF on siihen suunnitelma.. Sinulla on tietoa, kokemusta ja
tarmoa
vetää asioita.
73, Pertti OH5TQ