[CCF] Joulukisan loki

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Wed Dec 31 11:22:01 EST 2008

Moi
Ikävästi ilmaisten Juhanin neuvo on perseestä - ainakaan itse en osaa generoida lokifilettä kuvatiedostosta. Eli siis joku ascii, cabrillo tms tyyppinen tekstitiedosto on toivottu moodi. Fintest, UUtest tms niitä tuottaa.

Itse voi näpytellä lokinsa vaikka excel taulukoksi jos on käyttänyt ruutupaperia.

Fintes pelaa hyvin lokin syöttämiseen AC eli after contest tilassa.

Mutta fileitä mieluummin peliin, kiitos.

Kaikki lokit kuitenkin kelpaavat, paperi myös. Muistakaa lähettää lokit. Deadline 4.1. MUTTA OH3YI pyysi bandilla lisäaikaa paperilokinsa tiedostoksi saattamiseksi. Lupasin 10.1. asti jatkoaikaa. Tämä luvataan kaikille muillekin, jotka lähettävät tiedoston. Siis deadline lokifileille 10.1.
joulukisa ät contestclubfinland.com

Jos joku haluaa Fintestin, minulta saa pyytämällä.

t OH6EI