[CCF] Kalakukkokilpailu 2008 / JK

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Wed Mar 12 03:22:11 EDT 2008

Enpäs malta olla kommentoimatta minäkään...

Näitä hylkäysjuttuja on silloin tällöin ollut vuosien varrella, onneksi harvoin. Esim. taas kerran voin muistella kontestimanageriaikojani. Täytyy sanoa, että ei paljon plussaa niistä ole jäänyt käteen.

Kuten käyty/käytävä keskustelu osoittaa, kilpailun järjestäjä saa ryöpyn niskaansa, vaikka on pyrkinyt päätöksessään edesauttamaan reilun pelin periaatetta, eli tarkoitus on hyvä. Asioista on kuitenkin eri käsityksiä ja tunteet käy vahvoina.

Hylkääminen on epämiellyttävää ja liiallinen byrokraattisuus ja pilkunnussiminen sotii perusteesi ykköstä vastaan: sehän on se, että kilpaileminen on hauskaa.

Kontestitoiminta on sen tyyppistä, että porsaanreikiä ja tulkintoja on loputtomasti ja erilaisten vilunkien tekoon olisi kyllä mahdollisuuksia. Mutta miksi kiinnittää aina huomiota siihen puoleen. Tunnustetaan faktat ja annetaan kaikkien kukkien kukkia, rikkaruohojenkin. Mitäpä vilungista hyötyisi, kun ei mammonaa ja mainettakaan ole suuremmin tarjolla.

Mutta ykkösteesi pitää paikkansa, muutaman vaisumman aktivittivuoden jälkeen olen itsekin palaamassa kehään pytty mielessä.

Tulkaa kaikki Kalakukkoon, kuten viime vuonna. Siellä oli silloin käsittämättömän mahtava aktiviteetti. Pannaan vielä paremmaksi tänä vuonna.

t OH6EI