[CCF] [Fwd: [Fwd: Kesäkisa 2008]]

Arto Liimatta oh2kw at mbnet.fi
Sun Mar 9 07:07:29 EDT 2008

Niin,

Jos tämä ei olisi osa kiertopalkintoa, niin sittenhän säännöt voisivat
ollakin vaikka näin ... aiheuttaisiko se osanottajakatoa...?
Mutta jos tuo edellinen ehdotukseni käy (10=W luokka maljakisaa,
valinnán mukaan, niin olisihan se hyvä).

Koska kisassa olisi näin uusi "formaatti", se voisi innostaa ehkä ilman
maljajuttuakin ?

Ajatella voisi tietenkin vielä sitä, että kunta olisi kertoimena
molemmilla bandeillä erikseen ja molemmilla modeilla?
Aiheuttaisiko se liikaa säpinää... ?

Olen tässä versiossa lyhentänyt kisaa 2 tuntiin, koska uutest ei ehkä
toimi 3 tuntia ...

73 de Arto, OH2KW