[CCF] Joulukisan tulokset & OH6KW:n lokin hylkäys

mika.nortes at nsn.com mika.nortes at nsn.com
Tue Mar 11 05:50:12 EDT 2008

Heippa kaikki,

En kuulu isoihin pahoihin poikiin (vaikka iso olenkin).

Mun sijoitusparannus OH2BJ SSB:llä ei havaintoa miksi, CW:llä tarkastaja oli hukannut kolme (3) kerrointa jonnekin lokistani ja tämän asian tiedoksi saatin jotenka pisteet kasvoi roimasti.

Lokintarkastaja tulkoon kaapista esiin ja kertokoot mikä on totuus. Törkeää vedota epämääräisiin salassapitojuttuihin!

R.mika nortes
OH2BJ