[CCF] BPF 40m filsun arvot taas

oh6mf at netikka.fi oh6mf at netikka.fi
Wed Mar 12 18:49:34 EDT 2008

Heips...

Noniinh..
Kun kerran aloin kuvailemaan tuota Proto nelosta , niin pistinpäs nyt 40m arvotkin
sitten tuonne samaan taulukkoon.. muistaakseni 3 versiossakin oli justiinsa samat , mutta se jäi "hommiin"
ARRL CW häslingissä EA8 maahan joten en voi arvoja enää tarkistaa .
ilmeisesti olen kääminyt hieman erilailla nämä 2 vipaa six-packia kun menee samoilla arvoilla.(C2 noin 2 pF pienempi)
Tuo 40m menee vireeseen kuitenkin kaikkein helpoiten , ainakin jos sen tekee noilla BCC:n ohjeen arvoilla.

Toivottavasti näistä mun värkkäilystä on jollekkin toisellekkin kotona kasaajalle apuva . hi.

pistin taas infot tuosta tuonne kotisivuilleni
http://www.oh6mf.net/elrak/hf/bpf/index.htm

ja sieltä kelat ja konkat omassa filtterissäni ... löytyy sen taulukon ihan lopusta (FL4)

tiedoksi vaan jos kiinnostaa

73 de oh6mf