[CCF] Kalakukko OH6EI/lokisoftista feedback

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Tue Mar 25 03:43:08 EDT 2008

Itse myös käytin Win-Testiä, joka ei käytettävyydeltään ollenkaan vastannut vanhaa kunnon Fintestiä. Fintestistä vaan on aika ajanut ohi, DOS-ikkunassa ei enää CW toiminut kunnolla uudella kannettavalla nykywindowssilla workkiessa.

Käytin niksiä 80-40-40-80 = 80-40-20-15 periodien hanskaamiseksi. Lokiaskartelua tulee tietysti jälkityöksi.

Olen kysynyt ruotsalaisesta Log4U -ohjelmasta. Näyttäisi olevan toivoa että saadaan se Suomeenkin käytttöön jossain vaiheessa. Sitä kehittää SM5NBE joka osaa myös Suomea. Ruotsalaisten omia kontesteja on vielä kehitysvaiheessa, että meidän vuoro tulee toivottavasti sen jälkeen.

Kisan saavutukset:

OH6EI yleisluokka 100 W, QTH Nurmo 658.
CW: 104 Q 30 hyv
SSB: 118 Q 29 hyv

Kivaa oli vaikka 40 oli tuskaa molemmissa osissa. Porukkaa oli kohtuullisesti, joskaan ei yhtä hurjasti kuin viime vuonna.

t T