[CCF] VOACAP-työpaja Seinäjoella 22.11.

Jari Perkiömäki jpe at uwasa.fi
Mon Nov 3 15:51:17 EST 2008

Moi,

pidän 22. marraskuuta SRAL:n Syyspäivillä 4 tuntia kestävän
VOACAP-workshopin klo 11-15.

Mikäli olet kiinnostunut laatimaan itse HF-radiokeliennusteita eri
tarkoituksiin, niin nyt kannattaa tuoda oma läppäri tai muu raahattava
PC mukaan. Työpajan aikana käydään läpi kaikki tarvittavat perusteet, ja
jokainen saa yli 80-sivuisen nipun erilaisia tekstejä joita olen aikojen
kuluessa suomeksi asiasta saanut aikaan. Tuon myös VOACAP-ohjelmiston
mukanani, tosin ajan säästämiseksi kannattaisi ohjelma asentaa itse
etukäteen. Ohjelman uusin versio on täällä:
http://www.greg-hand.com/versions/itshfbc_081023.exe

Mikäli mahdollisesti työpajaan tulijoilla on joitain aiheita, joita
haluaisi erityisesti käsiteltävän, otan ehdotuksia näin etukäteen
vastaan ja katson, miten voin nuo aiheet esityksessä sitten kattaa. Eli
ehdotukset mieluusti henk.koht postilla osoitteeseen jpe at uwasa.fi .

Kiitos,

73 Jari OH6BG