[CCF] SAC Feedback

pete oh3mep at radiola.fi
Wed Nov 5 14:58:36 EST 2008

Jouko Häyrynen wrote:
> Veljet (ja sisaret):
>
> Antakaa kommentteja tänne reflektorille, nyt kun keskustelu on lämmin.
> kerään kaiken palautteen. Jos ujostuttaa, lähettäkää minulle sähköisiä
> viestejä suoraan, kiitos.

Arwon kontesterit,

pitäkää pari perusasiaa mielessä kun ideoitte niitä muutosehdotuksia.
Olettaisin, että ainakin osalla tavoitteena on oman kusomäärän
(=hauskuuden) maksimoiminen. Siihen päästäkseen pitää kisaan
osallistuvien (etenkin skandinavian ulkopuoleisten) määrä saada
maksimoitua. Ja mitä ihmeellisemmät säännöt, sitä oletettavampaa on
ettei se sunnuntaikusoilijoita houkuta.
Ja toisilla tavoitteena on kuitenkin kilpailu, vaikkei asema tai taidot
riittäisikään soab-luokan voittoon. Eli mahdollisimman paljon vaan
alakategorioita mukaan että jokaiselle löytyy oma luokka jossa voi
KILPAILLA. Eihän ne pahvit juuri mitään järjestäjille maksa.

Sanomana olen ihan perinteisen rst + juoksevan numeron ja kertoimina
kutsumerkin numeroitten kannalla, ihan kuten nykyäänkin.

SSB- ja CW-osat yhdistäisin samalle viikonlopulle ja jollei kukaan keksi
erityisiä perusteluja pitäisin keston ja kellonajan nykyisinä.

160m jättäisin pois ja m/m-luokan kuitenkin säilyttäisin.

Kahteen singlebandiin osallistumisen mahdollistaminen kuulostaa
mielenkiintoiselta.

Lokin palautusaikaa voi huoletta lyhentää, jos se osaltaan edes hiukan
nopeuttaisi tulosten julkaisua.

73 de pete
oh3mep