[CCF] SAC ja NRAU 2008, 2011

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Fri Nov 7 02:49:45 EST 2008

Quoting "Kasari, Juha" <Juha.Kasari at edu.seinajoki.fi>:

Kiitos Juha kommentista. Laitoin nämä tiedot esille siksi ettei
törmättäisi samaan ongelmaan kuin 2 v sitten.

Jos SSB ja CW menevät samaan viikonloppuun, tulee kolmas luokka
"mixed" mukaan. Silloin minusta pitäisi poistaa Skandeilta SOSB-
luokat ja jättää jäljelle 9 kilpailuluokkaa, joissa leivottaisiin
mestareita.

SOAB HP CW
SOAB LP CW
SOAB QRP CW

SOAB HP SSB
SOAB LP SSB
SOAB QRP SSB

SOAB HP MIXED
SOAB LP MIXED
SOAB QRP MIXED

80-10 m (160 m ei enää onnistu kerrostalohamssilta, ei muutoksia)
RST + SNO, ei muutoksia
Skandit workkii muita, ei muutoksia (meillä on NRAU-contest skandien
keskinäisiin)
Cluster sallittu (self-spotting ei), MUUTOS nykyiseen.

----

Toinen vaihtoehto on että SAC SSB yritettäisiin löytää toinen ajankohta.

ilkka