[CCF] SAC

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Tue Nov 11 12:04:28 EST 2008

Onhan tässä tullut mielipiteitä ihan mukavasti. Aktiivien määrä on kuitenkin aika pieni, joten eipä siitä ajatusten Amazonia riitä ihan joka päivälle.

Muistanette, että Jouko 1RX tekee keskustelusta synteesin CCF-risteilyn SAC-forumia varten.

Olen myös ruåtsalaisten TOEC (top of europe contesters, mikä tarkoittanee enempi sijaintia) reflektorilla, jossa myös käydään samaa mielipiteiden vaihtoa. Useampi siellä näyttäisi hyväksyvän baltit mukaan, joskin olen lukenut mielipiteen sieltä toisen täältä. Mutta sieltä myös kerätään synteesiä ja agitoivat lisäksi porukoita CCF-risteilylle.

Ehkä päästään pitämään oikein Suomi-Ruotsi painimaaottelu?

Notta terve

t T
OH6Ei