[CCF] G3SEK platat und GU43B

Arvo Helenius heleniusa at kolumbus.fi
Fri Nov 21 12:12:11 EST 2008

Kontest!

Onko kukaan ruuvannu G3SEK- tetrodi-plattaa GU43b tuubiin?

Kytkentä vaatii ennen asennusta muutaman tiedon käytettävästä putkesta.
GU43b:n datoista en ole päässyt itseni kanssa yhteisymmärrykseen, mitä
arvoja pitäisi käyttää.

eli

Tetrodi Boards manuskan sivuilla 9-10 kysytään:

1. Screen voltage, tämä lienee 350 VDC bueno ?
2. Peak screen current, sopisiko tähän 100 mA?
    Taulukossa on annettu esim. GU84b:lle 40mA , näköistää liian vähälle?
3. Suggested current trip level , sivulla 10 mainitaan,  että se on
20-25% above the typical peak screen current...

  eli tähän 125 mA ,,eller ...

3cv