[CCF] CQ WPX RTTY 2009

Tapani Juhola tapani.juhola at kolumbus.fi
Fri Nov 21 13:21:55 EST 2008

Hei, Petri.

Tämä oli ihan osuva foorumi ja kiitos, että huomasit pvm-konfliktin.

Tiedusteluni kahteen kohteeseen tuotti seuraavan vastausparin
käänteisessä järjestyksessä:

(quote in part)

Yes, the correct dates are 14-15 February 2009 as Glenn confirms.  Will you
correct the rules page or do you need anything from me?

The address, w0yk at cqwpxrtty.com, worked fine when it was set up two weeks
ago, but it bounced for me just now too.  I'll ask George to look into it.

Thanks,
Ed - W0YK

(unquote)

Joten kalenterien tekijät voivat huokaista helpotuksesta!

73 de Tapani/OH2LU