[CCF] VL: I: Notice of pirate operations OH0J

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Fri Oct 10 01:45:01 EDT 2008

Eihän näillä muutaman kuson (600 kpl OHnollaJussia) piraattien kanssa niin
väliä olisikaan,
mutta kun postilaatikko paukahtaa täyteen kummallisia kirjekuoria, joissa on
vihreälle painettuja
USA:n edesmenneitä (thank God) presidentinkuvia, joita en edes ole pyytänyt
lähettämään.
Ko. lähettäjät odottavat vielä minun vastaavan parin viikon kuluessa
jollakin paperilappusella, jossa
on heidän kutsunsa. pah -
Rauhan Nobel-palkinto sille, joka hallitusti ohjaa QSL-korttien lähettelyn
saattohoidon kautta
radioamatööritoiminnan historiaan.

CUL
Jouko OH1RX