[CCF] Tunarin tinurointia BPF singleband box ym..

oh6mf at netikka.fi oh6mf at netikka.fi
Mon Oct 13 15:44:34 EDT 2008

Heips..

Monet ovat kyselleet mikä on tuo kotelo mihin olen noita singleband filsuja kasaillut, ja mistä löytyy ?
Tuo alla oleva kotelo on Elfan myymä ja stock koodi siellä 50-100-04

http://www.oh6mf.net/elrak/hf/bpf/bpfkotsa2003.jpg

Nyt on kuitenkin niin että olen yrittänyt puolenkymmentä kertaa noita tilata lisää , mutta tulevat viivalla
lienevät loppu (?? out of stock ??) , ja sanoivat että poistunut tuotekin olis jo ??????

No eipä sitten auttanut kuin ruveta tekeen ite , kun jotain suurinpiirtein saman näköstä olis tarvis
Ei kun illalla pajaan ja loihtimaan homemadea hi..

melko lähelle pääsinkin ??
alla linkkejä pariin kuvaan prototyypistä .
Loitsuja pitää tosin vielä hioa , mutta tommonen tuli pikaisesti eka kokeilulla .
ja loota on  sitten ihan home made, omassa pajassa ja omilla laitteilla tehty eli made by oh6mf hi...
http://www.oh6mf.net/elrak/hf/bpf/purkki012.jpg
ja
http://www.oh6mf.net/elrak/hf/bpf/purkki017.jpg

Juu ,, aattelin että taidanpa  tehdä purkkini tulevaisuudessa tuolla systeemillä..
Saan nyt helposti fiksuja purkkeja joilla peitellä tinailu tunarointejani  .
no ainakin omavaraisuusaste kotelotarpeissa  taas parani huomattavasti hi  .

73 de oh6mf