[CCF] SAC 2008 Log Submissions

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Fri Oct 31 03:52:16 EDT 2008

No höh, kuunnelkaapa 160:n arkiaktiviteettia. Tai melkein mitä vaan perinteistä bandia.

Onhan se kiva että edes kilpailut aktivoivat bandeja.

tv nimimerkki auringonlaskun harrastaja OH6EI

PS SAC:n osalta kannatan yhden viikonlopun CW/fone/mixed 24 h rypistystä ilman 160:ä. Mutta lisäyksenä että scandit saavat workkia myös keskenään 1 pisteen kusoja, jolloin aamuyön paskatunteina sais edes vähän tekemistä.

t T