[CCF] SAC 2008 Log Submissions

Jari Jokiniemi oh3bu at luukku.com
Fri Oct 31 05:01:19 EDT 2008

CQ-kisat saa jäädä. Nehän tuovat niitä puoliharvinaisia iloksemme ennen kisaa ja jälkeenkin.

Ongelma on kaikenmaailman HevonKuusestanianQSOPartyt, jotka täyttävät topbandin harva se viikonloppu iänikuisilla eurooppalaisilla alligaattoreilla, jotka estävät kisan ulkopuolisten harvinaistenkin DXien workkimisen. Viikonloputhan juuri ovat sitä aikaa, jolloin ns. tavallisilla ihmisillä on aikaa bandilla istua, jolloin vahinko on paljon suurempi kuin pikkukisojen suhteellinen osuus kaikista vuoden viikonpäivistä.

DX-touhuun ihan tosimielellä panostavia tämä ei tietysti häiritse niin paljoa, koska kyllähän se nyt toki on ihan perusvaatimus, että töistä otetaan kaksi viikkoa lomaa silloin, kun jotain suurta on tapahtumassa.

-Jari, OH3BU