[CCF] topband callers Oli: SAC 2008 Log Submissions

Jukka Tarvainen tarjuk at gmail.com
Fri Oct 31 09:28:25 EDT 2008

>Niissä oloissa joka kilohertsillä yötä päivää huutavat isot multi-multit alkaa pikkasen jo ottaa päähän.
>-Jari, OH3BU

Terve!

Ihankuin olisi joskus tullut ehdoteltuakin CQ:n kutsumisoikeuksien
hankkimista jossain karsinnoissa näihin isoihin kisoihin
tavanomaisille DXCC-maiden osanottajille. Kyllä minun puolesta saa
olla isot multi/multi asemat kutsumassa cq:ta, kunhan ovat muualla
kuin 14-20 zoneissa. Olisihan se kiva näin
sunnuntaikontesterille/diiekserille, kun suurin osa CQ:n kutsujista
olisi eksoottisia kontestipeditioita. Mutta toiveajatteluahan tämä.
Pitää taas viikonloppuna koittaa kuulostella, löytyykö mitään
ihmeellistä. Vai onkohan siellä taas joku ihme kontesti tulossa.
Voisihan sen YR majakankin laittaa OFF:iin ainakin CQWW/CQ160 ajaksi.
Niin ja nuo kalanpyytäjät voisivat pistää verkkonsa narikkaan (sri, en
koske kalaan kuin pilkkiongella:) alkuviikolla niitä kuului 1823 kHz
hujakoille saakka. Päivänvalon aikana pitää koittaa remontoida
antenneita, ennusteen mukaan hyvät antennin laittoilmat tulossa
ainakin huomiseksi.

73 GL
Jukka OH4MFA

p.s. niitä CQWW tiimiosanottoilmoituksia saa lähettää oh4mfa at sral piste fi