[CCF] so2r vai so3r ja RTTY'llä kovaa ...

Klimoff Timo Timo.Klimoff at te-keskus.fi
Tue Sep 2 09:00:46 EDT 2008

Ennen vanhaan (tarkoittaa varmaan joskus 1980-luvulla) tosin RTTY:llä(kin) oli enemmän haastetta kun kutsut piti itse poimia näytöltä. Sitten tuli WF1B:n softa ja homma meni enterin takomiseksi :)

Hienoimpia muistoja rytyltä ovat 1980-luvun puolivälin jälkeiset WAE RTTY multi op -operaatiot (OH1NOA, OH1NSJ nyt OH1MM, OH1HS nyt OH3WW) OH1AF:ltä, jossa QTC:t printattiin erilliselle paperille teleprintterillä, josta ne tietenkin kynällä kopsattiin myöhemmin "varsinaiseen lokiin" :I) Tietokoneen virkaa toimitti Sinclair ZX81 :D

73, Timo OH1NOA