[CCF] Cluster & SAC

Hannu Säilä hannu.saila at mbnet.fi
Mon Sep 22 16:55:10 EDT 2008

Sanoisin, että tämä on pelkästään moraalikysymys. Sama asia kuin,
ettemme me autoilijat juuri kunnioita suojatietä ylittäviä.
Enkä suinkaan usko, että suomalaiset olisivat tässä millään lailla
erilaisia. Onhan täällä aina osattu venyttää sääntöjä vähintäinkin yhden
pääteputken verran.
Toiset workkii itselleen ja huvikseen ja toiset ties mistä syystä.
Hannu OH3WW