[CCF] n1mm

Jari Ojala jari.ojala at kotinet.com
Thu Apr 16 22:53:34 PDT 2009

Olen käyttänyt jo neljä vuotta N1MM, mutta en kylläkään missään kotimaan
kisoissa.
Ymmärtääkseni tuo softa on koodiltaan avoin ja kehitystyöhön pääsee helposti
mukaan,
muistaakseni käyttävät (VisualBasiciä?), ehkä jonkun koodaus taitoisen
kannattaisi mennä mukaan
ja lisätä sinne myös nuo OH-kisat!? Niin voisi workkia kaiken samalla
softalla. NAC- kisathan
siellä jo onkin. Olen parikertaa workkinutkin NAC-VHF:n tuolla softalla...

JT kommentoi conffauksen vaikeutta, no ainoat ongelmat oli alussa noiden
audioiden kanssa, kun ei
oikein tahtunut millään saada selville mihin inputtiin äänikortilla tuodaan
mitäkin, minun koneessa eivät oikein
AUX ja line IN ole samalla tavalla, mitä conffi valikossa lukee! Nykyisin
pelaa kuin junan vessa, mutta ei kannata
aina ladata sitä uusinta versiota....

Jari OH8LQ