[CCF] keskustelua yleisesti lokisoftista

Tapani Juhola tapani.juhola at kolumbus.fi
Sat Apr 18 01:41:09 PDT 2009

On Sat, 18 Apr 2009 11:02:03 +0300 (EEST), oh6rx at netti.fi wrote:

>Asiaan...
>Tonin ehdotus on hyvä, mutta miten se digimode mahtaa istua
NRAU-Baltic
>formaattiin suoralta kädeltä?
>
>Ehdotan että kokeilemme tätä formaattia vaikkapa Joulukilpailussa
2009?
>Tai toinen vaihtoehto on jo kokeilla formaattia KS Sainiossa muutaman
viikon päästä?

>73
>J-P

En näe mitään ongelmia digimooden, esim. RTTY:n mukaanotosta.
Ajoin OH2GI:n ohjelmalla kaikki kolme moodea viime Kalakukko-
kilpailussa. Ohjelmalla olen ajanut liki 20 vuotta OH-kilpailuja
niin RST+nr+maakunta/vastaava tai RST+nr+kiertävä sana - tyyliin
hauskaa pitäen! Tulosteet Cabrillo-formaatissa.

Kannatan digimoodien mukaanottoa vielä jäljellä oleviin OH-
kilpailuihin vaikkapa Kalakukossa toteutetulla tavalla. Tunti
riittää ja 80m bandi, niin ei tarvita stakattuja 40m Yageja
kilpailussa pärjätäkseen.

73 de Tapani/OH2LU