[CCF] keskustelua yleisesti lokisoftista

Ari Pietikäinen oh2bsi at sral.fi
Mon Apr 20 07:59:13 PDT 2009

Olen vahvasti Timon linjoilla. Mieluummin osallistun niihin
hassuttelukisoihin joissa on kyettävä muuhunkin kuin sarjanumeron
kopittamiseen kutsun ohella. Serialin kun saa paikattua vaikka kuuntelemalla
seuraavan kuson jos omalla vuorolla sattuu missaamaan - kiertävä ryhmä on
aika paljon haastavampi vaikka se olisi lyhyempikin. Epäilen
koulutusvaikutuksen olevan missään merkittävässä riippuvuudessa sanoman
muotoon.

73/Ari oh2bsi