[CCF] PileUP! v. 2010, uusi toimittaja haussa

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Fri Apr 24 07:46:03 PDT 2009

Moro

Näyttää, että yksi aikakausi on päättymässä. ISO kiitos Ilkalle loistavasta
PileUP!in toimittamisesta. Kyllä noita kv juttuja on ollut myös ihan mukavasti
eri numeroissa, peräänantamattomuus on palkittu.

Ainoa kunnon vertailupohja mitä voi käyttää on NCJ ja siihen verrattuna
Ilkka on tehnyt loistavaa työtä, tietenkin kiitos myös kaikille kirjoittajille.

Odotan innolla tulevaisuutta, OH contesting, OH8X  " out of this planet ",
station automation, contest peditions, low power contesting, the secrets of
low bands etc.

Kiitos Ilkka ja CCF

Timo, OH6GLE