[CCF] SAC 2009

oh6rx at netti.fi oh6rx at netti.fi
Mon Aug 3 04:40:29 PDT 2009

Remote-luokat SAChen, SOAB HP ja LP?

Esa Korhonen [Esa.Korhonen at esju.com] kirjoitti:
> Moro.
>
> Nyt kun remote-asema alkaa olla pelikunnossa niin pitäähän se SAC ajaa, tosin menee ehkä enemmän hupisarjaan kuin verenmaku suussa workkimiseksi.
>
> Asema: OH7WV
> Op: OH7WV
> Luokka: SOAB Low power (asemalla ei ole lineaarista, vielä)
>
> Ajatus on olla mukana sekä CW että SSB.
>

> Innostukaahan muutkin !
>

> 73, Esa BY4/OH7WV

Saunalahdelta mullistava uutuus Nokia N97 ja kaiken kattava TotaaliMAX nyt ennakkomyynnissä uskomattoman edullisesti! Paketissa puhelut ja viestit (3000 min/kpl/kk), huippunopea mobiililaajakaista sekä Nokia N97 yhdellä kk-maksulla vain 59,95 e/kk (24 kk sopimus).
Katso http://saunalahti.fi/totaalimax