[CCF] Aktiviteetti vs. palkinnot

Tomi Kallio tomi.j.kallio at kolumbus.fi
Sat Aug 29 04:21:18 PDT 2009

Palkinto ei minulla lisäisi aktiviteettia, kun ei ole mahdollisuuksia
voittoihin.

Tapsa -2LU on keksinyt oivan keinon RTTY kisojen aktiviteetin lisäämiseksi.
Hän lähettää kisan jälkeen sähköpostia kaikille OH miehille keitä on
bandilla havaittu ja kyselee mikä on ollut tulos ja kommentit kisan kulusta.

Kooste saadaan sitten parin päivän päästä.
Näin pääsee heti vertailemaan ja lukemaan muiden kommentteja.
Yleensä kerrotaan mikä on ollut kalusto ja jos asemaa on paranneltu/
muuteltu niin on saanut kertoa kokemuksia laitteiden toiminnasta.
kelihavainnot kuuluu tietysti asiaan.

Ainakin minulla se on lisännyt aktivitettia, harva RTTY kisa on jäänyt
workkimatta parin viime vuoden aikana.
On aina kiva verrata omaa tulosta muihin OH asemiin ja lukea kalustoista.

-Tomi OH2BBT