[CCF] CQ WW CW 2008

Joukon Kolumbus jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Sun Aug 30 04:01:55 PDT 2009

Ehdotan ,ettei tehdä sääntöviidakko, jota ei voi mitenkään valvoa.

Lähettyjen lokien määrä tipahtaa 1/10 osaan, jos kaikkien asemien tulee olla
online,
Kamerat, sykemittärit ja ilman happipitoisuudet raportoiden.

Kannatan aitojen kaatamista, vähemmän luokkia, yksinekertaisia sääntöjä,
enemmän hauskaa kisailua.
Samaa voisi sanoa SAC:sta.

Asemat ja kisailijoiden resurssit vaihtelevat, mutta contest IS.

Minä en ainakaan ole vielä ma aamuna 1/2 -järkisenä tuntenut äklöismin
kohtauksen oireita
sen takia, että olen ollut alakynnessä signaalin, vastaanoton tai omien
taitojen takia.
Yritin parhaani ja tulos on kaikkien nähtävillä.

Vain yksi voi voittaa, kaikki voivat voittaa itsensä.  - vai olenko
erehtynyt?

Harrastuksen mielekkyyttä mietiskellen ja bewejä sänkipelloille sadekuurojen
lomassa vedellen
1RX