[CCF] Aktiviteetti vs. palkinnot

Toni Lindén oh2ua at oh2u.com
Mon Aug 31 00:05:23 PDT 2009

Itselläni ei ainakaan olisi mitään sitä vastaan, että radiourheilulla voisi
elättää itsensä...

Kyllä ainakin omalta osaltani jos kisoista jonkun oikean palkinnonkin saisi
niin se saattaisi innostaa yrittämään vielä enemmän.

Ei se varsinaisesti minun kohdalla aktiviteettiä nostaisi, mutta ne kisat
mihin osallistuu niin tulisi ajettua vielä enemmän tosissaan ;)

Toinen mahdollisuus voisi olla arvottavat palkinnot esim SAC:ssä, jossa
jokaisesta workitusta sadasta QSO:sta saisi yhden "arvan". Tällöin
jokaisella osallistujalla olisi mahdollisuus palkitoihin vaikka kisan
voitosta ei ajaisikaan ja varmaan sitä puristaisi saadakseen sen
viimeisenkin satasen täyteen.

73 de Toni, 2UA