[CCF] Kuutosten Cup konfigurointi

Jaska oh5ux jrantal3 at nettilinja.fi
Sat Dec 5 17:15:21 PST 2009

Juu, tuntuu toimivan vanhalla TR:llä, kun ajan sitä Windows XP:llä
Dosbox:ssa http://www.dosbox.com/download.php?main=1  .
Avaintaa myös rigiä.
Mulla nyt TR sattuu olemaan niin vanha, ettei tunne FT-950:stä,
mutta eipä tuossa paljon menetä.

Yritin käyttää config-fileä TR4W:llä WindowsXP-ympäristössä; toimi
muuten hyvin, mutta 2-kirjaiminen sana hukkui eka yhteyden jälkeen.
Vaikuttaa kuin tuo (-muuttuja ei toimisi tällaisella yhdistelmällä.
Jaska 5ux