[CCF] The Kotimaankisa (Varoitus: ei piristä päivääsi)

Jussi-Pekka Sampola jp.oh6rx at gmail.com
Wed Dec 16 21:53:44 PST 2009

Huomenta,

näihin kysymyksiin on kyllä helppo samaistua, ja olla
monista johtopäätöksistä samaa mileltä. Kaikesta siitä huolimatta pakko
hieman sparrata...rohkaisen kaikkia keskusteluun, ja kysymykset eivät ole
pelkästään osoitettu Timolle, päinvastoin.

- Sormella osoittajia löytyy aina, mitenkäs saataisiin joukot liikkeelle
"tuumasta toimeen...?"
- yksi mies ei pelasta yhteisöä....yhteisö pelastaa yhdenkin miehen?
- Valitaan SRAL:n johtoon sellaisia ukkoja jotka näkevät metsän puilta?

Erityisesti olisin kiinnostunut kuulemaan lisää kommentteja siitä miten tätä
CCF ja SRAL "suhdetta"
pitäisi kehittää...nyt SRAL:n suunnalta ollaan kiinnostuneita vain silloin
kun kilpeä tulee kiillottaa.

Itse olen hitaasti mutta varmasti alkanut olemaan vakuuttunut siitä, että
yhteisömme tarvitsee myös SRAL:n
suunnalta kilpailumanagerin - jo pelkästään sen takia että fokus
kilpailutoiminnan kehittämisen kannalta
SRAL:n hallituksessa olisi strategista. Ulkoistetut toiminnot eivät toisiaan
pysty vaikuttamaan "liiketoiminnan"
strategisiin kehityslinjoihin.

Kaikesta huolimatta - osallistukaa Rigan kontestikonferenssiin.
Osallistumalla tuet pitkällä tähtäimellä
kaikkea tätä keskusteluraameihin kuuluvaa.

Hyvää Joulua kaikille toivottaen
73
J-P