[CCF] Antennikorkeuden optimointi maaston mukaan

tomi.j.kallio at kolumbus.fi tomi.j.kallio at kolumbus.fi
Mon Dec 28 02:56:16 PST 2009

Jari onkin perehtynyt asiaan huolella.

Minulla korkeuden ratkaisi se että itse-seisovaa teleskooppimastoa ei tuon korkeampana suomesta saa. (ainakaan sellaista joka kestää KT34-XA antennin)
En halunnut staakeja pilaamaan tonttia. Pidän mielelläni "matalaa" profiilia. :)
Perehdyin etukäteen lähtökulmiin ja totesin että 18M on ok.
Stakkaus ei ole ajankohtainen vielä.

Maston korkeus ei ratkaise tarvitaanko lupaa vai ei Espoossa.

-Tomi OH2BBT